Betaalopties
Wij accepteren de volgende betaalmethoden:
- iDEAL
- Credit Card
- Bancontact
- Vooraf overmaken
- SOFORTBanking/DIRECTebanking
- Klarna Achteraf Betalen
Als je problemen ondervindt tijdens het betalingsproces of de betaling niet doorgaat, controleer dan het volgende:
Mogelijke redenen zijn,
1. Je hebt geprobeerd de betaalmethode te wijzigen nadat je naar het betaalscherm van uw bank was gegaan (je kunt het na 15 minuten opnieuw proberen).
2. Jouw tweede bestelpoging is verzonden met een reeds gebruikt bestelnummer (soms gebeurt dit automatisch, maar we kunnen dit handmatig corrigeren). Neem dan contact met ons op via info@esenol.nl en wij lossen dit direct op.
3. De betaling is niet verwerkt door de betalingsprovider (Mollie) of door jouw bank. In dit geval raden we aan een andere betaalmethode te proberen of de transactie in een andere browser te proberen.
Lukt niets, dan kunt je je bestelling ook naar ons sturen via e-mail op info@esenol.nl. Wij bevestigen dan de bestelling en delen of bankrekeninggegevens met jouw. Nadat je betaling door onze bank is ontvangen, verzenden wij je bestelling en sturen je een bevestigingsmail met de track & trace code.